یوگا و مدیتیشن

مدیتیشن و یوگا

مدیتیشن و یوگا

مدیتیشن چیست و چرا باید مدیتیشن کنیم؟

مشاوره و آموزش دوره های یوگا و مدیتیشن و مراقبه در تهران

• شناخت جایگاه ذهن و آشنایی با کالبد‌ها
• چگونگی کنترل ذهن با استفاده از انواع روش‌های مدیتیشن
• آموزش تمرکز روی تنفس، ذهن آگاهی، مانترا و…

ثبت نام‌ دوره مدیتیشن
برگزاری کارگاه مراقبه پالایش ذهن

💯 با شرکت ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﻩ موثر و ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ شیوه ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺭﺗﻌﺎﺷﺎﺕ ﻣﻨﻔﯽ و ترافیک ذهنی، ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ شما ایجاد شده،

با آموزش های ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻋﻤﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺭﺍ توسط مراقبه و تمرینات معنوی ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺁﻣﻮﺧﺖ.

✅دوره مدیتیشن و یوگا ﻓﺮصتی است برای دریافت راه حل ها از طریق منبع درونی(خداوند).

✅ با تجربه این دوره ذهنتان را از هرگونه موانع موجود، شلوغی و آشفتگی ذهن، در ضمیر ناخودآگاه پاک کنید، تا حامل آرامش، خلاقیت و مهارتهای جدیدی در زندگی خود شوید‌.

تمرکز آگاهی

☘️ مدیتیشن عمل و فعالیتی هست که جهت پرورش و آموزش مغز انجام می‌گیرد.

انجام مدیتیشن و یوگا تنها برای ساکت کردن ذهن نیست، شخص باید متمرکز بر افکار، هیجانات روحی و عواطف خود باشد.

☘️ تمرکز بر خلاء ذهنی و بی خبری از محیط اطراف، شروع خلسه های ابتدایی می‌باشد در صورتی که مدیتیشن با آگاهی کامل انجام می‌شود.

☘️ آگاهی حالتی از بودن در لحظه هست،

تمرکز آگاهی یعنی با تمام وجود و اطمینان و یقین کامل حس کردن و درست پنداشتن.

نكاتی قبل از رفتن به كلاس يوگا و مدیتیشن

✅١-از بكار بردن عطر و ادكلن خودداری فرماييد

✅٢-تمرينات را با بدن پاكيزه و لباس پاكيزه و راحت كه مانع از حركت مفاصل و عضلات شود انجام دهيد .

✅٣-درصورت شرايط ويژه بانوان ( دوران قاعدگی و بارداری )درابتدای هر جلسه مربی را در جريان بگذاريد

✅٤- يوگا را حداقل ٢ يا٣ ساعت پس از غذا (بستگی به سبكی و سنگينی غذا دارد) انجام داد.

✅٥-تنفس در هنگام يوگا بايد از راه بينی انجام شود (مگر در برخی موارد خاص)

✅٦-هرگز بيشتر از توانايی جسمی به خود فشار نياوريد ، غالبا پرتوجويان مبتدی با درد ماهيچه های پا مواجه هستند كه اين تمرينات منظم پس از چند هفته مرتفع می گردد.

✅٧-اگر در هر قسمت از بدن درد مشخصی وجود داشته باشد كه حالات يوگا آن را تشديد می كند بايد سريعا از انجام آن وضعيت خودداری نماييد .

✅٨- اگر گاز در روده وجود دارد آساناهای معكوس انجام ندهيد ، بيماران مبتلا به فشارخون و بانوان باردار از آساناهای معكوس پرهيز نمايند.

✅٩-در زمانی كه بطور طولانی حمام آفتاب گرفته ايد آساناهای يوگا را انجام ندهيد زيرا باعث گرمای زياد می گردد

✅١٠- در اجرای حالات يوگا هيچگاه خود را خسته نکنيد و تنفس ها در زمان توقف در تمامی حالات ،مي بايست كاملا طبيعی و آرام باشد.